Anul acesta sărbătorim 18 ani de la prima vânzare a unei licențe de monitorizare auto, 18 ani în care am avut oportunitatea să evoluăm și să dezvoltăm noi funcționalități. Aceste lucruri nu ar fi fost posibile fără sprijinul clienților noștri, care au reprezentat în toți acești ani și sursa noastră de inspirație.
Am dezvoltat continuu aplicația noastră web și mobilă, care oferă mult mai mult decât simpla monitorizare a flotelor: rapoarte în timp real , analize detaliate, soluții pentru eficientizarea consumului de combustibil, managementul vehiculelor și al conducătorilor auto. În același timp, asigură un nivel ridicat de conformitate și securitate a datelor, cu respectarea standardelor GDPR. Suntem singura companie de pe piața de specialitate din România care are propriile centre de Customer Care și echipe de instalare, atât în Europa cât și Asia. Acest lucru ne permite o flexibilitate mare și capacitatea de a asigura un nivel ridicat de satisfacție a clienților.
De la implementare locală la extindere internațională
Acum 18 ani, când am semnat primul contract de management de flotă TrackGPS în România, am pornit cu o viziune clară: să revoluționăm și eficientizăm modul în care companiile își monitorizează și gestionează flotele auto din toată lumea. În prezent, ne regăsim clienții nu doar pe întreg teritoriul României, ci și în Ungaria, Republica Moldova și Indonezia. În toate țările în care activăm ne-am propus să asigurăm același grad de calitate a serviciilor. În plus, țintim spre menținerea unor relații apropiate cu clienții noștri, oriunde s-ar afla.
Când viziunea întâlnește tehnologia
Unul dintre principiile care au stat la baza dezvoltării TrackGPS a fost și rămâne inovația. De-a lungul timpului, ne-am implicat în proiecte complexe ce vizau digitalizarea activității clienților prin furnizarea de informatii specifice și relevante pentru activitatea lor precum și interfațarea cu alte sisteme (TMS, ERP, Payroll, SFA, WM etc).
Un punct important al strategiei a fost dezvoltarea de aplicații specifice pe fiecare dintre industriile în care activează clienții noștri (Energie, Telecomunicații, Transport frigorific, etc) „încercând în permanență să ne adaptăm la cerințele clienților și să ne dezvoltăm împreună cu ei”, după cum declară Ovidiu Bojan, Director Executiv AROBS TrackGPS. El mai susține că „cerințele referitoare la reducerea emisiilor de carbon, electrificare sau legate de introducerea, inclusiv în România, a soluțiilor de Electronic Toll Collection, duc spre un viitor al vehiculelor conectate. Pentru îndeplinirea oricăror indicatori legați de sustenabilitate, guvernanță corporativă și siguranță a șoferilor este nevoie de flote conectate. Pentru toți furnizorii de servicii de transport, toate companiile ce dețin flote în proprietate sau administrare, digitalizarea transportului și a managementului flotei nu mai este opțională. AROBS TrackGPS se poziționează ca un partener în procesul de digitalizare, cu experiență de peste 18 ani in implementarea de proiecte complexe.”
Soluțiile TrackGPS sunt grupate pe 4 piloni principali: productivitate (planificare a rutelor, monitorizare de bază, asset tracking), optimizare (date CAN, consum carburant, car sharing), siguranță (transport securizat, video telematics, comportament șofer) și conformitate (Tacho Analytics, e-Toll, monitorizare temperatură, conducere în mod privat, deszăpezire). În perioada următoare, toate eforturile vor fi concentrate către dezvoltarea și implementarea la scară largă a soluțiilor bazate pe tehnologiile 4G și 5G, creșterea prezenței pe segmentul transportului internațional, monitorizare consum și date CAN, cât și promovarea de noi soluții: Tacho Analytics, FleetCam, safety driving, e-Mobility.
Clienții mulțumiți sunt cartea noastră de vizită
De-a lungul anilor, cei care au acordat încredere serviciilor TrackGPS au devenit mai mult decât clienți, devenind adevărați parteneri.
Neiconi Mircea, fondatorul și CEO-ul Adaconi, compania pe care avem onoarea să o intitulăm drept cel mai longeviv client al nostru, descrie parteneriatul cu AROBS TrackGPS astfel: „Pentru noi, colaborarea cu AROBS a fost o colaborare bună, sănătoasă. Motivul pentru care a rezistat atât de mult timp a fost calitatea serviciilor pe care ni le-ați oferit. În același timp, am beneficiat și de un răspuns prompt întotdeauna.”
Managerul flotei Sphera Franchise Group, Orlando Ion, ne-a împărtășit percepția lui asupra impactului pe care l-a avut TrackGPS în activitatea departamentului. „Când am început colaborarea cu TrackGPS, am perceput-o ca o revoluție în domeniul transporturilor, fiindcă puteai vedea în timp real unde se află mașina, cu ce viteză merge sau durata staționării. Ulterior, am realizat că este mult mai mult decât atât, în sensul că poate aduce mult mai multe beneficii.”
Printre cele mai îndelungate parteneriate se numără și cel cu UBIMEDIA, iar Valentin Luchian, responsabilul flotei, evidențiază beneficiile colaborării. „Colaborarea noastră cu TrackGPS continuă cu succes în prezent. Am rămas parteneri datorită promptitudinii TrackGPS, fapt ce ne scutește de multe costuri și eforturi suplimentare.”
Anca Dumitrescu, directorul general al SOCERAM SA, menționează: „Am început colaborarea cu TrackGPS când am constatat necesitatea unei soluții de fleet management. În timp, am consolidat această relație, bazată pe responsabilitate și încredere.”
Echipa TrackGPS: dedicare și pasiune
Avem o echipă de oameni pasionați, dedicați și profesioniști, mulți dintre ei fiind alături de noi încă de la înființarea TrackGPS. Am construit, om cu om, echipele care fac posibilă activitatea TrackGPS: vânzări, suport clienți, tehnic, administrativ, instalări, R&D și marketing. Efortul nostru comun se reflectă atât în calitatea serviciilor, cât și în suportul pe care îl oferim clienților noștri indiferent de situație. Împreună, sărbătorim, alături de companie, 18 ani de muncă în echipă.
Privind spre viitor
În decursul anilor de activitate am reușit să demonstrăm că prin inovație, dedicare și viziune, o companie poate transforma modul în care industriile operează. Urmărim îndeaproape tendințele care promit să revoluționeze domeniul transporturilor, precum integrarea inteligenței artificiale, conectivitatea și controlul de la distanță, automatizarea plăților și dezvoltarea sistemelor menite să ofere siguranță conducătorilor auto. Sărbătorirea acestei aniversări marchează nu doar realizările trecutului, dar și angajamentul continuu față de excelență și inovație. Fiecare funcționalitate sau soluție implementată a reprezentat un pas înainte în eficientizarea operațiunilor și creșterea nivelului de siguranță și profitabilitate pentru clienții noștri. Apreciem încrederea acordată de-a lungul anilor și ne bucurăm să celebrăm împreună această aniversare, privind cu încredere și entuziasm spre viitor.